Dag 10: woensdag 5 juni 2002

Verwerken van de enquêtes

Vandaag dient zich weer een dag van hard werken aan. Na het ontbijt gaan Vincent, Luyten en ikzelf opnieuw (te voet) naar de universiteit om te werken aan het project. Vandaag is het een stuk afgekoeld, en voor de eerste keer moeten we zelfs onze jassen aan doen.
Gisteren hebben wij een aantal enquêtes terug gekregen en Vincent gaat die vandaag verwerken in SPSS. Luyten en ikzelf gaan vandaag ook weer verder met het verslag en de opmerkingen die Ton daarop had.

Om kwart over vijf worden we opgehaald door Harry en gaan we ons even opfrissen bij het hotel. Daarna gaan we met onze groep naar de outlet in Aurora om te shoppen. Het weer zit nu niet echt mee, onderweg hebben we een behoorlijk regenbui.

Aangekomen in Aurora splitst de groep zich op, om individueel inkopen te doen. We spreken over een uur weer af op een centraal punt. Ik koop de nieuwste CD van Eminem voor Karel (een special edition, dat zal hij wel leuk vinden), maar verder vind ik niets van mijn gading. En ondertussen blijft het maar regenen…..

Op de terugweg is het behoorlijk mistig en we zien geen hand voor ogen. We hebben nu ook wel honger gekregen en we besluiten te stoppen bij Vito’s, een italiaanse grill. Dit restaurant was ons aanbevolen door een collega-student en die had niet overdreven. Het eten was echt heerlijk! Dit was smullen! We dollen nog wat met de serveerster en hebben vooral veel plezier.

Na het eten is de mist gelukkig helemaal opgetrokken, en kunnen we veilig naar het hotel terugrijden. Daar aangekomen, duik ik meteen mijn bed in.

Geen opmerkingen: