Dag 12: vrijdag 7 juni 2002

Presentatie van de vorderingen

Vandaag is het de laatste dag van het project, want morgen gaan we alweer naar huis! De tijd gaat snel! We beginnen weer op de universiteit, want wij moeten onze presentatie nog in elkaar zetten. We hebben wel al een indeling gemaakt, maar hij moet nog vorm krijgen in PowerPoint. Het is even stressen, maar we krijgen toch alles op tijd af. Jammer genoeg is er geen tijd meer om te eten.

Om 1 uur beginnen de presentaties. Voor onze groep presenteren Harry en Vincent en die doen dat prima. We krijgen nog wel een aantal kritische vragen, maar dat zijn we inmiddels al gewend van Ton. Ook andere groepen hebben goede presentaties en sommigen zijn zelfs heel amusant.

We worden bedankt door onze gastdocenten en krijgen allemaal een presentje mee: een koffiebeker van de Weatherhead School. Dat is wel heel attent!

Aan het einde van de middag praten we nog heel lang na met Ton, over onze presentatie en de moeilijkheden die wij hebben ervaren. Het werd uiteindelijk best een persoonlijk gesprek, want wij gaven aan dat wij toch nogal wat moeite hebben gehad met de opstelling van Ton als begeleider.

Vanavond claim ik nog een paar uurtjes voor mezelf. De hele studiegroep gaat naar een wedstrijd van de Cleveland Indians, maar ik ga niet mee. In plaats daarvan ga ik shoppen in de Beachwood Mall, vlakbij het hotel. Ik ga er met de bus naar toe, en dat gaat prima. Beachwood is een hele luxueuze en mooie mall, met een aantal hele dure winkels. Ik koop een prachtig en heel modern horloge voor Peter en voor Matthijs vind ik in de winkel van Discovery Channel een hele kleurige inktvis die muziek maakt.

Geen opmerkingen: