Dag 6: zaterdag 1 juni 2002

Cedar Point

Vandaag heb ik de laatste dag alleen, want vanmiddag komt de rest van de studiegroep aan in Cleveland. Esther heeft me gevraagd om met haar mee te gaan vanmiddag om de groep op te halen op het vliegveld, maar ik besluit om toch alleen op pad te gaan en nog een dagje te genieten.

En genieten zal ik, want ik besluit om alvast een dag naar Cedar Point te gaan. Ik check uit uit de Red Roof Inn, en bij het inladen van al mijn koffers doe ik iets heel stoms: ik laat mijn sleutels van de auto in de kofferbak liggen en gooi de klep dicht….. Stom stom stom…….. Wat nu? Ik haal hulp en het meisje achter de balie van het motel komt me helpen. Ik kan nergens een knopje vinden om de kofferbak van binnen uit de auto open te maken, dus proberen we het eerst met het neerklappen van de achterbank. Maar dan komen we er ook niet bij. Uiteindelijk vind ik het knopje om de kofferbak open te maken in het handschoenenkastje……. Paniek voorbij………

Het is vandaag opnieuw heel heet en benauwd, zelf al op de vroege ochtend. Ik ben vroeg opgestaan, want ik wil zeker om ½ 9 onderweg zijn. Het park gaat om 10 uur open, en ik wil niet in de spits terechtkomen bij Cedar Point. Ik heb gelezen dat er maar 1 weg naar het park toe gaat vanuit Sandusky en die loopt al heel snel vol. Op tijd vertrekken dus….

Ondanks mijn blunder met de sleutels ben ik toch nog op tijd op pad. De rit naar Sandusky heb ik gisteren ook al gemaakt, dus ik kan de weg zonder problemen vinden. Gelukkig is het inderdaad nog niet zo druk. Bij het park aangekomen probeer is eerst met mijn pasje van de European Coaster Club korting te krijgen, maar dat lukt niet. Ik koop dus maar gewoon een entreekaartje voor 2 dagen en ga het park in.

Geen opmerkingen: